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
«Я все зробив, щоб трагедії не сталося», – пілот СУ-27 Володимир Топонар | Один за всіх
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9IjF6YXZzZWguc3RiLnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

«Я все зробив, щоб трагедії не сталося», – пілот СУ-27 Володимир Топонар

Один за всіх

Цієї
неділі, 22 вересня, о 20:50 (відразу після прем’єри фільму «Прощення.
Скнилів» ) глядачі телеканалу СТБ побачать спеціальний випуск програми
«Один за всіх» присвячений Скнилівській трагедії.
Тільки
зараз, через одинадцять років після катастрофи, ми, нарешті,
дізнаємося чи дійсно у трагедії, яка забрала життя 77 людей і
покалічила долі тисяч, винен пілот?
Чи мали право льотчики в той злощасний день брати участь в авіаційному шоу?
І
вперше пілот, який сидів за штурвалом того самого СУ -27 Володимир
Топонар розповість, що ж насправді сталося 27 липня 2002 року.

Протягом
одинадцяти років жителі всієї України пам’ятають і сумують за загиблими
в трагедії, яка сталася під час авіашоу у Скнилові.
27
липня 2002 тисячі мешканців Львова та гостей міста прийшли на аеродром,
щоб помилуватися видовищем, яке їм мали подарувати одні з кращих
пілотів України.
Але раптово під час виконання складної повітряної петлі літак СУ- 27 впав на людей. За його штурвалом знаходився льотчик- випробувач Володимир Топонар, на рахунку якого було 1900 годин льотного часу.

Всі
ці роки люди, які дивом залишилися живі після трагедії, а також ті,
хто назавжди втратив близьких, не можуть забути цей фатальний день.
Всі вони досі звинувачують у трагедії лише одну людину – пілота злощасного СУ -27 Топонаря . Але чи дійсно пілот-ас винен у тому, що в один момент літак став некерованим?

«Я не відчуваю себе винним. Я все зробив, щоб трагедії не сталося. Літак дійсно став некерованим, але довести це нікому. Правда нікому не потрібна» , – каже Володимир Топонар.

1Q9A7622.JPG

Керував польотом СУ-27 з землі Юрій Яцюк, який розповів свою версію причини катастрофи.

«Основна причина трагедії – це безграмотність людей, які займалися інформуванням екіпажу. Документів, що регламентують безпеку глядачів тоді, взагалі чомусь не було» , – вперше зізнається Юрій Яцюк.

По якій траєкторії пілоти літатимуть, вони дізналися тільки в день авіашоу. Тренувального польоту у них не було.

У студії проекту «Один за всіх» з’явитися головний герой фільму «Скнилів. Прощення» Валерій Рудь. Він єдиний знайшов у собі сили і мужність зустрітися з людиною, яку всі ці роки винуватив у смерті свого брата.

vlcsnap-2013-09-16-16h46m25s18.jpg

Також ви почуєте версії, про які чиновники та військові мовчали весь цей час. А озвучать їх ті люди, які протягом одинадцяти років категорично відмовлялися давати інтерв’ю. Свою оцінку кривавої авіаційної катастрофи через одинадцять років дадуть перші особи країни. Також вперше будуть озвучені нові факти і деталі , які до цих пір залишалися засекреченими.

Не пропустіть у неділю, 22 вересня, о 20:50 спеціальний випуск програми «Один за всіх» присвячений Скнилівській трагедії.