PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9IjF6YXZzZWguc3RiLnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

«Я все зробив, щоб трагедії не сталося», – пілот СУ-27 Володимир Топонар

Один за всіх

Цієї
неділі, 22 вересня, о 20:50 (відразу після прем’єри фільму «Прощення.
Скнилів» ) глядачі телеканалу СТБ побачать спеціальний випуск програми
«Один за всіх» присвячений Скнилівській трагедії.
Тільки
зараз, через одинадцять років після катастрофи, ми, нарешті,
дізнаємося чи дійсно у трагедії, яка забрала життя 77 людей і
покалічила долі тисяч, винен пілот?
Чи мали право льотчики в той злощасний день брати участь в авіаційному шоу?
І
вперше пілот, який сидів за штурвалом того самого СУ -27 Володимир
Топонар розповість, що ж насправді сталося 27 липня 2002 року.

Протягом
одинадцяти років жителі всієї України пам’ятають і сумують за загиблими
в трагедії, яка сталася під час авіашоу у Скнилові.
27
липня 2002 тисячі мешканців Львова та гостей міста прийшли на аеродром,
щоб помилуватися видовищем, яке їм мали подарувати одні з кращих
пілотів України.
Але раптово під час виконання складної повітряної петлі літак СУ- 27 впав на людей. За його штурвалом знаходився льотчик- випробувач Володимир Топонар, на рахунку якого було 1900 годин льотного часу.

Всі
ці роки люди, які дивом залишилися живі після трагедії, а також ті,
хто назавжди втратив близьких, не можуть забути цей фатальний день.
Всі вони досі звинувачують у трагедії лише одну людину – пілота злощасного СУ -27 Топонаря . Але чи дійсно пілот-ас винен у тому, що в один момент літак став некерованим?

«Я не відчуваю себе винним. Я все зробив, щоб трагедії не сталося. Літак дійсно став некерованим, але довести це нікому. Правда нікому не потрібна» , – каже Володимир Топонар.

1Q9A7622.JPG

Керував польотом СУ-27 з землі Юрій Яцюк, який розповів свою версію причини катастрофи.

«Основна причина трагедії – це безграмотність людей, які займалися інформуванням екіпажу. Документів, що регламентують безпеку глядачів тоді, взагалі чомусь не було» , – вперше зізнається Юрій Яцюк.

По якій траєкторії пілоти літатимуть, вони дізналися тільки в день авіашоу. Тренувального польоту у них не було.

У студії проекту «Один за всіх» з’явитися головний герой фільму «Скнилів. Прощення» Валерій Рудь. Він єдиний знайшов у собі сили і мужність зустрітися з людиною, яку всі ці роки винуватив у смерті свого брата.

vlcsnap-2013-09-16-16h46m25s18.jpg

Також ви почуєте версії, про які чиновники та військові мовчали весь цей час. А озвучать їх ті люди, які протягом одинадцяти років категорично відмовлялися давати інтерв’ю. Свою оцінку кривавої авіаційної катастрофи через одинадцять років дадуть перші особи країни. Також вперше будуть озвучені нові факти і деталі , які до цих пір залишалися засекреченими.

Не пропустіть у неділю, 22 вересня, о 20:50 спеціальний випуск програми «Один за всіх» присвячений Скнилівській трагедії.